RSS čítačka
SAV chce mať na Patrónke špičkový vedecký kampus, vyhlasuje urbanistickú súťaž
Chemické horizonty: Plasty a životné prostredie, ich minulosť, súčasnosť a budúcnosť
Výberové konanie na kandidáta na obsadenie funkcie „riaditeľ/riaditeľka MsKS Humenné “.
Takmer 100 % ľudí, ktorí si chcú kúpiť ojazdené auto, ho najprv hľadá online
27.3.2023 - Na internetovej platforme AAA AUTO sa návštevnosť zdvihla len za posledný mesiac medziročne o 58 %.
Podľa odhadov výskumnej spoločnosti Webretailer je Európska únia tretím najväčším trhom v online obchodovaní na svete s celkovými maloobchodnými tržbami na internete vo výške 498 miliárd dolárov ročne. Hoci vlani slovenský trh zaznamenal na poli e-commerce prepad, v prípade áut stále drvivá väčšina Slovákov najprv vyhľadáva vozidlá práve na internete. Podľa štúdie poradenskej spoločnosti McKinsey viac ako 80 % záujemcov o nové automobily a takmer 100 % záujemcov o jazdené vozidlá začína svoje hľadanie na internete. To potvrdzujú aj údaje spoločnosti AAA AUTO, ktorej webové stránky s ponukou ojazdených vozidiel navštívilo len vo februári 2023 o neuveriteľných 58 % viac užívateľov ako v rovnakom období v roku 2022.
Správanie spotrebiteľov v oblasti áut sa rýchlo mení, a to najmä za posledné tri roky, kedy najprv celý svet ochromila vlna pandémie a teraz už rok bojujeme s následkami vojny na Ukrajine. Zákazníci sa vo všeobecnosti naučili častejšie nakupovať na internete, preto tiež čoraz viac z nich uprednostňuje najprv automobil hľadať na webe a všetko si preveriť online, než sa idú na vybrané auto pozrieť osobne. V prípade ojazdených vozidiel je tento trend ešte viditeľnejší. V dôsledku toho majú potom predajcovia často len jednu šancu, ako upútať a udržať pozornosť ľudí, a to tým, že ich prinútia k návšteve showroomu.
"Trh s ojazdenými vozidlami sa stáva stále viac organizovaným, pretože predajcovia využívajú moderné technológie na zatraktívnenie svojej ponuky. Najmä technicky zdatní zákazníci vo veku 25 až 40 rokov požadujú služby, ako sú komplexná transakcia na jednom mieste, doručenie až k domu, odporúčanie na základe spôsobu jazdy a životného štýlu zákazníka či digitálna testovacia jazda. Úspech na tomto trhu vyžaduje, aby predajca vytvoril personalizované riešenie pre klientov vo všetkých fázach nákupného procesu, vrátane vyhľadávania a nájdenia vhodnej ponuky, prehliadky vozidla, skúšobných jázd, výmeny starého vozidla, vyjednávania o cene, platby a konečného dodania vozidla. Dealeri, ktorí chcú vzbudiť dôveru a presvedčiť zákazníka, vytvárajú hybridný model, ktorého súčasťou je online prostredie, ale zároveň aj ponuka v kamenných pobočkách," uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva skupiny AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO a Mototechna.
Podľa údajov AAA AUTO navštívilo len vo februári 2023 ich online platformu, ktorá obsahuje približne dvanásť tisíc ponúk preverených ojazdených áut, takmer 1,3 milióna zákazníkov. To predstavuje nárast o 58 % v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2022. Až 59 % ľudí hľadalo vozidlá s benzínovými motormi. "Slováci sa snažia vysporiadať s rastúcimi cenami vo všetkých segmentoch, preto tomu prispôsobili aj vyhľadávanie úspornejších alternatív automobilov. Najčastejšie hľadajú benzínové hatchbacky s päťstupňovou manuálnou prevodovkou," doplnila Karolína Topolová. Naftové autá hľadá o 28 % menej ľudí ako vlani vo februári, ale stále ide o takmer tretinu všetkých vyhľadávaní. V prípade dieselov potom zákazníci najviac hľadajú kombíky so šesťstupňovým manuálom. Najväčší nárast záujmu bol zaznamenaný u hybridných áut, potom o SUV s automatickou prevodovkou.
Poradie najčastejšie vyhľadávaných značiek áut na aaaauto.sk:
Poradie najčastejšie vyhľadávaných modelov áut na aaaauto.sk:
1.
Škoda
6.
Hyundai
1.
Škoda Octavia
6.
VW Passat
2.
BMW
7.
Kia
2.
Škoda Fabia
7.
Kia Sportage
3.
Mercedes Benz
8.
Toyota
3.
Škoda superb
8.
Huyndai Tuscon
4.
Audi
9.
Ford
4.
VW Golf
9.
Suzuki Vitara
5.
Volkswagen
10.
Volvo
5.
Dacia Duster
10.
VW Tiguan
Informačný servis
VYHRAJTE KNIHY, potešte svoje deti
Pozvánka do košickej vedeckej kaviarne: Rozprávka o upírovi alebo nehaňme kliešťa!
Tip: Milka čokoláda - 0.89
Akčná cena: Sedacia zostava - 1799.00
Tesco získalo tri ocenenia v prestížnej súťaži Hermes Komunikátor roka 2022
24.3.2023 - Spoločnosť Tesco získala v súťaži Hermes Komunikátor roka ocenenia až v troch kategóriách. V 9. ročníku prestížnej súťaže komunikácie odborná porota reťazcu udelila Cenu Hermes v kategórii Krízová komunikácia za rýchly prístup a všestrannú podporu Tesca po vypuknutí vojny na Ukrajine. Tesco zároveň bodovalo na 2. mieste v Cene verejnosti a v Cene Median SK sa umiestnilo na 3. mieste. Ceny každoročne udeľuje verejnosť a odborníci firmám za ich komunikáciu smerom k zákazníkom.
"Môžem za celý tím Tesca povedať, že k najnáročnejším, ale aj najdôležitejším projektom minulého roka patrila ocenená komunikácia týkajúca sa pomoci ľuďom, ktorí na Slovensku hľadali útočisko pred vojnovým konfliktom na Ukrajine. Spoločne s našimi kolegami, kolegyňami, partnermi aj zákazníkmi sme od prvého dňa robili všetko pre to, aby sa nám podarilo reálne doručiť pomoc tam, kde to ľudia v núdzi najviac potrebovali a stále potrebujú. V Tescu pracuje skvelý tím ľudí, ktorý zabezpečil včasnú pomoc a podporu na rôznych úrovniach," hovorí Katarína Pšenáková (na fotke), riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.
Tesco hneď po vypuknutí vojny na Ukrajine zareagovalo na krízu a zaujalo jasný postoj. Hrdo sa postavilo na stranu ľudí v núdzi a spustilo množstvo aktivít na pomoc utečencom a ich rodinám nielen v začiatkoch, ale počas celého roka. Spoločnosť promptne zmobilizovala obchody, sklady, zásobovanie aj tisícky kolegov a kolegýň a už o 2 dni išiel prvý kamión v spolupráci s inými reťazcami s pomocou na hranicu. Skupina Tesco darovala Červenému krížu okamžite dar v hodnote 1,2 milióna eur a v priebehu roka 10 miliónov eur. Reťazec v prvých týždňoch zorganizoval mimoriadnu potravinovú zbierku, v ktorej sa vyzbieralo 45 ton produktov v hodnote 100-tisíc eur, pričom Tesco túto sumu zdvojnásobilo.
Zároveň Tesco prostredníctvom obchodov a skladov charitám odovzdalo 300 ton produktov pre utečencov. Obrovskú solidaritu preukázali aj kolegovia a kolegyne z Tesca, ktorí dobrovoľne pomáhali viac ako 900 hodín mimo aj v rámci svojho pracovného času. Tesco poskytlo pracovnú príležitosť vyše 100 ľuďom z Ukrajiny a spustilo ďalšie programy administratívnej, právnej či duševnej pomoci.
"Výzvou bolo okamžite zareagovať na úplne novú a neznámu situáciu v bezprostrednej blízkosti našich hraníc. Dôležité pre nás bolo komunikovať danú situáciu jasne a s pokojom, aby sme mohli byť podporou pre ľudí zasiahnutých situáciou na Ukrajine a aj pre našich kolegov a kolegyne. Museli sme smerom k všetkým cieľovým skupinám komunikovať postoj Tesca a všetkých aktivít na pomoc utečencom z Ukrajiny, denne získavať informácie z obchodov Tesca aj od charitatívnych partnerov o potrebách utečencov a zároveň komunikovať všetky formy pomoci ako napríklad spustenie potravinovej zbierky," prezrádza Katarína Pšenáková.
Vynikajúcu komunikáciu Tesca so zákazníkmi potvrdzujú aj ďalšie získané ocenenia. V Cene verejnosti sa reťazec umiestnil na 2. mieste. Široké povedomie o spoločnosti Tesco zároveň vyjadril reprezentatívny kvantitatívny prieskum spoločnosti MEDIAN SK, kde sa obchodný reťazec umiestnil na 3. mieste. Spoločnosť Tesco si odniesla ceny zo súťaže Hermes Komunikátor roka aj v rokoch 2013, 2020 a 2021.
Pomoc pre ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine v číslach: Skupina Tesco darovala Červenému krížu dar v hodnote 1 milión libier (1,2 mil. eur)
Zrealizovali sme mimoriadnu potravinovú zbierku, zúčastnilo sa na nej 300 kolegov ako dobrovoľníkov
Vyzbierali sme 45 ton produktov v hodnote 100-tisíc eur + Tesco darovalo 100-tisíc eur navyše
7 charitám sme darovali 250 ton produktov pre ľudí v núdzi
Zrealizovali sa desiatky lokálnych darov priamo od obchodov
Počas celého obdobia od vypuknutia vojny na Ukrajine využili kolegovia približne 900 hodín na pomoc utečencom z Ukrajiny (mimo aj v rámci pracovného času)
Tesco poskytlo od vypuknutia vojnového konfliktu pracovnú príležitosť vyše 100 ľuďom z Ukrajiny
Zdroj: Tesco Stores SR
O súťaži HERMES:HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšiu inštitúciu na Slovensku v komunikácii so zákazníkom. Komunikačné projekty spoločností sa hodnotia tromi spôsobmi. Víťazi CENY MEDIAN SK sú určení na základe reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného spoločnosťou MEDIAN SK. O víťazoch CENY VEREJNOSTI rozhodla verejnosť hlasovaním na webstránke. V tretej kategórii, CENA HERMES, komunikačné projekty ohodnotila odborná porota. Viac info na www.cenyhermes.sk
Informačný servis
OCENENENÉ humenské PEDAGOGIČKY
Jarné upratovanie by sa malo týkať aj poistenia, mnoho klientov má poistené svoje nehnuteľnosti na menej než 20 tisíc eur
24.3.2023 - Príchod teplejších dní sa u mnohých ľudí spája s príležitosťou rekonštrukcií či zmien bývania. Odborníci však odporúčajú, že pri bývaní je dôležité nepodceniť najmä ceny nehnuteľností a všetky zmeny, ktoré na ne môžu vplývať.
"Jarné upratovanie by sa mohlo týkať aj poistenia," vysvetľuje hovorkyňa Unionu Kristína Baluchová. "Ceny nehnuteľností za posledné roky prudko rastú, čo má vplyv aj na nehnuteľnosti väčšiny klientov. Tento výrazný nárast cien v praxi znamená, že poistenie, ktoré si klienti a klientky pred rokmi dojednali, už nemusí odrážať súčasný stav. Skutočná hodnota domu alebo bytu môže byť oveľa vyššia ako tá, ktorú majú klienti na poistnej zmluve. V praxi sa stretávame s tým, že si klient stanoví cenu svojej nehnuteľnosti príliš nízko a v prípade totálnej škody nebude schopný kúpiť si nové bývanie."
V štatistikách za posledné 3 roky eviduje Union približne 80 poistných zmlúv, kde je poistná suma pre rodinný dom alebo byt dokonca nižšia ako 20 000 eur. Takáto poistná suma naozaj nemôže byť dostatočná, aby vyjadrovala skutočnú hodnotu poisteného rodinného domu alebo bytu v žiadnom slovenskom regióne.
Poistenie majetku patrí dlhodobo medzi najpopulárnejšie produkty poisťovne Union. Klientov oslovuje najmä širokým poistným krytím a prístupnou cenou. Tú si môžu klienti a klientky vypočítať priamo na webstránke Unionu, pričom im to zaberie len pár minút.
Spolu s domom alebo bytom si klienti môžu poistiť aj svoju záhradu, ďalšie stavby na pozemku napríklad garáž, letnú kuchyňu, altánok, murovaný bazén, solárne alebo fotovoltické panely. Pokiaľ k bytu patrí zelená terasa alebo zelená strecha, klient má poistenú aj tú. Union kryje aj hodnotu pomníkov alebo stratu na nájomnom, pokiaľ klient nehnuteľnosť prenajíma. Okrem rôznych predmetov poistenia majú klienti Unionu na výber zo širokej ponuky poistných rizík.
"V našej poisťovni kryjeme už škody pri prudkom vetre od 50 km/h. Pri záplave nezáleží na tom, odkiaľ voda prišla, či išlo o dažde, topenie snehu, spodná voda. Ďalej kryjeme škody spôsobené atmosférickými zrážkami alebo akýmikoľvek voľne žijúcimi živočíchmi," uvádza špecialistka vývoja produktov neživotného poistenia Denisa Kubovcová. Klienti a klientky Unionu si môžu pripoistiť ku svojej domácnosti alebo nehnuteľnosti aj rôzne iné položky ako napríklad náhradné ubytovanie v prípade poistnej udalosti, náklady na vyčistenie studne, náklady spôsobené neoprávneným odberom elektrickej energie či náklady na vyhotovenie náhradných dokladov, kryť je možné dokonca aj potraviny v chladničkách, veci slúžiace na podnikateľské účely do určitého limitu, pohrebné náklady, náklady na liečenie úrazu a pri úhyne domáceho zvieraťa.
"Je v záujme našej poisťovne, aby mali naši klienti a klientky správne poistený svoj majetok. Žiaľ, mnohokrát sa stáva, že ľudia situáciu podceňujú. Investujú veľa prostriedkov do samotných nehnuteľností a ich vylepšení, čím sa samozrejme zvyšuje aj ich cena. Pri aktualizácii poistenia na to však zabúdajú, prípadne to odsúvajú na neskôr. Je vhodné si v poistkách naozaj "upratať", my sme samozrejme ochotní s tým našim klientom a klientkam asistovať," dodáva za Union hovorkyňa Kristína Baluchová.
Informačný servis
Akčná cena: Sedacia zostava - 1399.00
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- nasledujúca ›
- posledná »