RSS čítačka

Z dvojzápasu štyri body. Mália sa

Humenne.sk - 27. február 2021

V piatok tesná výhra, v sobotu prehra po nájazdoch.

Kategórie: Samospráva

Z dvojzápasu štyri body. Mália sa

Humenne.sk - 27. február 2021

V piatok tesná výhra, v sobotu prehra po nájazdoch.

Kategórie: Samospráva

COVID-19: Zatvorená ZŠ SNP 1

Humenne.sk - 27. február 2021

Rozhodnutie k ZŠ SNP 1 vzišlo od uzatvorenia školskej jedálne.

Kategórie: Samospráva

Predstavený projekt Safe stay in Croatia

PRservis.sk - 26. február 2021

26.2.2021 - Na dnešnej tlačovej konferencii ministerka cestovného ruchu a športu Chorvátska, Nikolina Brnjac, a riaditeľ Chorvátskeho turistického združenia, Kristjan Staničić, predstavili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvátsku), webovú platformu, na ktorej všetci záujemcovia alebo zainteresované strany nájdu informácie o tom, čo Safe stay in Croatia predstavuje, môžu získať značku Safe stay in Croatia a zaslať spätnú väzbu. Chorvátsko, vďaka dobrým epidemiologickým podmienkam, bolo minulý rok považované za bezpečnú destináciu, v čom chce pokračovať aj v roku 2021. Okrem už známej značky Svetovej rady pre cestovanie a cestovný ruch (WTTC) Safe Travels, bola navrhnutá národná značka s názvom Safe stay in Croatia, ktorá je dôležitým prvkom pre predstavenie Chorvátska ako bezpečnej a žiaducej destinácie, ale aj podnetom pre všetky zúčastnené strany v cestovnom reťazci - od čerpacích staníc po letiská, trajekty a hotely, prístavy, súkromné ubytovania, múzeá a ďalšie atrakcie k dodržiavaniu epidemiologických opatrení aj naďalej.

"Počas príprav na tento turistický rok, v ktorom, žiaľ, stále trvá pandémia, sme zaradili na prvé miesto bezpečnosť a zdravie našich spoluobčanov a hostí. Ide o projekt, v ktorom Ministerstvo cestovného ruchu a športu bolo podporené poprednými turistickými a profesijnými združeniami, ktoré sú súčasťou Rady pre oživenie a rozvoj cestovného ruchu, realizáciu turistického roka 2021 a zdokonalenie turistickej ponuky. S predpísanými protokolmi sme pokryli viac ako 200 000 subjektov v pohostinstvách a poskytovateľov služieb v cestovnom ruchu", uviedla ministerka Brnjac a dodala, že je dôležité zabezpečiť, aby národná značka bola k dispozícii všetkým zainteresovaným stranám v cestovnom ruchu a v cestovateľskom reťazci, čo sa podarilo dosiahnuť.

Propagačnú kampaň zrealizuje Chorvátske turistické združenie. "Počas marca a apríla vykonáme kampane na trhoch v Nemecku, Rakúsku, Taliansku, Poľsku, Veľkej Británii, Českej republike, Slovenskej republike, Maďarsku, Francúzsku a Holandsku. Okrem propagačnej časti, ktorá sa týka vyzdvihnutia Chorvátska ako dobre pripravenej a bezpečnej turistickej destinácie, má táto kampaň aj vzdelávací charakter, pretože chceme našim hosťom predstaviť protokoly a epidemiologické opatrenia vykonávané na všetkých úrovniach cestovného ruchu s cieľom zabezpečiť bezpečný a pohodlný pobyt v našej krajine", uviedol Kristjan Staničić a dodal, že reklamné aktivity, okrem iného aj prostredníctvom videa, budú realizované na online kanáloch a sociálnych sieťach s hashtagom #SafeStayInCroatia a na najčítanejších online portáloch na týchto trhoch.

Dodávame, že zainteresovaná verejnosť bude môcť vyhľadať všetky zainteresované strany z cestovného ruchu nesúce značku Safe stay in Croatia prostredníctvom webovej stránky http://www.safestayincroatia.hr. Nájdu tam príslušné informácie o zdravotných a bezpečnostných protokoloch v siedmich základných kategóriách, ale aj informácie o tom, ako konať v prípade podozrenia na ochorenie COVID-19.

"Užívatelia budú mať príležitosť zanechať svoje dojmy prostredníctvom formuláru na webových stránkach, čo je pre nás dôležitá spätná väzba, ktorú budeme môcť použiť na ďalšie vylepšenia", uviedla ministerka Brnjac.

Informačný servis

Kategórie: Podporujeme

Aktualizovaný zoznam ODBEROVÝCH MIEST

Humenne.sk - 26. február 2021

K dispozícii 12 odberových antigénových miest.

Kategórie: Samospráva

Aktualizovaný zoznam ODBEROVÝCH MIEST

Humenne.sk - 26. február 2021

K dispozícii 12 odberových antigénových miest.

Kategórie: Samospráva

Spoločnosť WESTech je distribútorom kompletného portfólia spoločnosti Dell Technologies na Slovensku

PRservis.sk - 26. február 2021

Spoločnosť WESTech, člen skupiny ELKO GROUP, jedného z najväčších distribútorov technológií v regióne EMEA, dnes oznámila podpísanie dohody o distribúcii so spoločnosťou Dell Technologies na Slovensku.

Ing. Matej Sršeň, CEO WESTech Slovenská Republika

"Naším cieľom je poskytovať najlepšie produktové portfólio a služby na trhu. Táto distribúcia znovu potvrdzuje, že WESTech neponúka len produkty, ale aj komplexné riešenia. Som hrdý na to, že sme rozšírili našu ponuku o Dell klientské portfólio, networking, serverové riešenia a úložiskáDell EMC."

Mgr. Rudolf Koubek, riaditeľ nákupu WESTech Slovenská Republika

"Veľmi ma teší, že sa nám podarilo uzavrieť zmluvu s DELL Technologies. Poctivo sme sa na tento deň pripravovali. Vytvorili sme veľmi silný certifikovaný tím odborníkov, ktorí poskytnú našim zákazníkom obchodnú, marketingovú, technickú a projektovú podporu."

Spoločnosť WESTech, spol. s r. o., je teraz oprávnená distribuovať kompletné portfólio spoločnosti Dell Technologies (Dell clients, server, networking, Dell EMC storage). So spoločnosťou Dell Technologies bude spolupracovať na rozšírení pokrytia produktov a služieb pre obchodných partnerov v Slovenskej republike.

O spoločnosti DELL Technologies

Dell Technologies pomáha organizáciám a jednotlivcom budovať ich digitálnu budúcnosť a transformovať ich prácu, život a zábavu. Spoločnosť poskytuje zákazníkom najširšie a najinovatívnejšie portfólio technológií a služieb v odbore.

O spoločnosti WESTech

WESTech spol. s r.o. je obchodná spoločnosť, ktorá na trhu Európskej únie pôsobí už 20 rokov. Je partnerom viac ako 200 významných svetových značiek na trhu  (Apple, JBL, Lacie, Zens, Devia, Intel, AMD, Eset, HP, Dell, WD, Seagate, Huawei, Asus, Lenovo, Roborock, Logitech, Satechi, Harman Kardon, Bose,Gigabyte, realme, Microsoft, Ubiquiti, Mikrotik, Zyxel  a ďalší). WESTech je súčasťou nadnárodnej siete ELKO GROUP s celkovým ročným obratom 2,250 miliardy USD. WESTech spolu s dcérskymi spoločnosťami zamestnáva 450 zamestnancov

VIAC NA
https://www.westech.sk

Informačný servis

Kategórie: Podporujeme

Chemes začal vyrábať teplo zo zemného plynu

Humenne.sk - 26. február 2021

Podľa komunikačného oddelenia spoločnosti má Chemes v pláne zvyšovať účinnosť teplárne a investovať do využitia obnoviteľných zdrojov a kombinovanej výroby tepla a elektriny.

Kategórie: Samospráva

OČKOVANIE PEDAGÓGOV pokračuje

Humenne.sk - 26. február 2021

Od 1. do 5. marca vo vakcinačnom centre v areáli humenskej nemocnice.

Kategórie: Samospráva

Dezinfekčný postrek spoločných priestorov

Humenne.sk - 26. február 2021

Zariadenie núdzového bývania, bytové domy na Podskalke a Dom s opatrovateľskou službou.

Kategórie: Samospráva

Prevádzka MŠ v čase jarných prázdnin

Milí rodičia,

v čase jarných prázdnin t.j. 01.03.2021-05.03.2021 je prevádzka MŠ otvorená len pre deti, ktoré navštevovali MŠ v dátume od 22.02.2021 do 26.02.2021.

Prevádzka-MŠ-od-01_03_2021-do-05_03_2021

Kategórie: Partneri

JM Search a The Amrop Partnership ohlásili strategické partnerstvo s cieľom získať globálny dosah pre svojich klientov

PRservis.sk - 26. február 2021

26.2.2021 - JM Search a The Amrop Partnership – dve z popredných svetových nezávislých Executive Search & Leadership Advisory spoločností, ohlásili exkluzívne strategické spojenectvo, v rámci ktorého rozšíria svoju ponuku pre klientov i globálny dosah. Vďaka novému vzťahu budú obe spoločnosti prinášať väčšiu pridanú hodnotu pre domácich a zahraničných klientov. Vzhľadom na viac ako štyridsaťročnú úspešnú prítomnosť na trhu a spoločné hodnoty Amrop a JM Search nezískajú len možnosť zapojiť sa do globálnych projektov a vstup do nových geografických oblastí. Aliancia im umožní aj okamžitý prístup k špecializovaným lokálnym znalostiam a osvedčeným praktikám.

JM Search je jednou z vedúcich amerických poradenských spoločností zameraných na Retained Executive Search & Leadership Advisory s kanceláriami v New Yorku, vo Philadelphii, v Chicagu, Seattle a Los Angeles. Viac ako štyridsať rokov poskytuje poradenské služby súkromne vlastneným spoločnostiam, spoločnostiam s vysokým potenciálom rastu, spoločnostiam z rebríčka Fortune 500 a mnohým ďalším komerčným i verejným organizáciám. Vynikajúcu reputáciu si vybudovala vďaka úspešnému poskytovaniu vhodných talentov v rámci na mieru šitých poradenských riešení.

Globálna sieť Amrop, ktorá vznikla v roku 1977, je jedným z líderských svetových hráčov v oblasti Leadership Advisory & Executive Search (s kanceláriami od Singapuru po Santiago de Chile). Klientom ponúka bezkonkurenčné partnerstvo poradenských firiem, ktoré sú lídrami na lokálnom trhu – aktuálne prepája 65 kancelárií v 53 krajinách sveta. Podobne ako JM Search aj Amrop stavia na filozofii dôveryhodného a seniorného poradenstva založeného na dôslednom poznaní kontextu a súvislostí každého klienta.

Annika Farin, globálna Chairwoman The Amrop Partnership:

"Poskytnutie bezproblémového prístupu k špičkovej americkej spoločnosti našim klientom je v Amrope posledným krokom k splneniu jedného zo strategických cieľov. Už v čase prvého dialógu, ktorý som viedla s Johnom, sme si veľmi rýchlo uvedomili, že zdieľame nielen podobné hodnoty a kultúru, ale že máme spoločný aj prístup ku klientom – vždy sú v centre všetkého, čo robíme. Táto aliancia našim klientom poskytne nielen výnimočný prístup na americký trh, ale aj rozšíri a prehĺbi naše odborné znalosti a zručnosti. Sme radi, že sme sa spojili s JM Search a tešíme sa na vzrušujúcu budúcu spoluprácu."

John Marshall, Chief Executive Officer JM Search:

"JM Search Partnership je nadšené z aliancie s Amropom. Naše firmy zdieľajú veľa základných ľudských a profesionálnych hodnôt, vďaka ktorým sme našim klientom dodali veľa skvelých ľudí a spolupracovali s mnohými líderskými organizáciami z komerčného i verejného sektora na celom svete. JM Search a Amrop majú podobnú filozofiu a odhodlanie pracovať kvalitne a efektívne. Tešíme sa na rozšírenie globálneho dosahu pre našich súčasných klientov sídliacich v USA.”

Udalosti z roku 2020 v organizáciách ešte väčšmi zdôraznili potrebu lídrov schopných prijať strategické zmeny – schopných predvídať, chrániť firmy a ich ľudí a pripraviť sa na to, čo príde ďalej. Silné a inšpiratívne vedenie ešte nikdy nebolo dôležitejšie. Kombinácia odborných znalostí a geografického záberu spoločností JM Search a Amrop klientom poskytne jedinečnú platformu na prístup ku globálnemu fondu talentov a k špecializovanému poradenstvu pri súčasnom zachovaní nezávislosti oboch spoločností.

O The Amrop Partnership

The Amrop Partnership je jednou z najväčších globálnych poradenských spoločností na svete. Jej klientmi sú najdynamickejšie organizácie, ktorým pomáha s hľadaním lídrov budúcnosti – Leaders For What’s Next – zvyknutých pracovať ponad hranice na trhoch po celom svete. Poradenstvo v Amrope (Executive Search, Board Consulting a Leadership Advisory) je vždy založené na poznaní kontextu a súvislostí každého klienta. Dôveryhodnosť a seniornosť v Amrope vychádza zo znalostí a z bezkonkurenčnej globálnej siete kontaktov podporených najnovšími originálnymi prieskumami. The Amrop Partnership vzniklo v roku 1977 a spája "najlepších vo svojej kategórii". Vzhľadom na to, že sme vždy kvalitne zastúpení na lokálnom trhu, kde sami úspešne podnikáme, dokážeme citlivo vnímať všetky odlišnosti a špecifiká. The Amrop Partnership zahŕňa 65 kancelárií v 53 krajinách Ázie a Oceánie, EMEA a Ameriky.

O JM Search

JM Search je popredná Retained Executive Search poradenská spoločnosť, ktorá radí riaditeľom, investorom a členom správnych orgánov pri vyhľadávaní a výbere lídrov a zostavovaní výkonných tímov. Medzi klientov JM Search patria súkromne vlastnené spoločnosti, podniky kryté rizikovým kapitálom i spoločnosti z verejného sektora pôsobiace v celej Severnej Amerike. Tím JM Search, založenej v roku 1980, spája bývalých výkonných a finančných riaditeľov, investorov a skúsených profesionálov so sektorovou a s funkčnou špecializáciou so schopnosťou rozpoznať talent v rôznych hospodárskych odvetviach. S celonárodným dosahom a dôkladnou znalosťou lokálneho trhu JM Search svojim klientom dodáva výnimočných lídrov, ktorí dokážu zvýšiť výkonnosť organizácie a jej hodnotu na trhu.

Informačný servis

Kategórie: Podporujeme

ČD a DB obnovujú dopravu od 1. 3. 2021 cez priechod Děčín – Bad Schandau

PRservis.sk - 26. február 2021

26.2.2021 - Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) oznamuje cestujúcim, že na základe dohody medzi Českými dráhami (ČD) a Deutsche Bahn (DB) prichádza od 1. 3. 2021 k znovuobnoveniu medzištátnej osobnej dopravy medzi Českom a Nemeckom cez pohraničný priechod Děčín – Bad Schandau.

Vlaky EC 172 Hungaria a EC 173 Hungaria budú dňom 1. 3. 2021 opätovne vedené v celej svojej pôvodnej trase Budapest Nyugati – Bratislava hl. st. – Praha hl.n. – Berlin – Hamburg Altona.
V obmedzenom režime budú vedené aj ďalšie medzištátne vlaky medzi Prahou a Berlínom (ide o vlaky EC 174, EC 176, EC 378 v smere z Prahy do Berlína a o vlaky EC 177 a EC 179 v smere z Berlína do Prahy).
Vzhľadom na pandemické opatrenia nemeckej strany bude vo vlakoch v úseku Děčín – Bad Schandau v smere z Česka do Nemecka vylúčená preprava všetkých cestujúcich. V smere z Nemecka do Česka je preprava cestujúcich povolená za rešpektovania vstupných pandemických opatrení ČR (PCR test + karanténa, prípadne tranzit).

Všetky aktuálne informácie ZSSK pravidelne zverejňuje aj tu https://www.zssk.sk/koronavirus/.

Informačný servis

Kategórie: Podporujeme

O2: Mentálne zdravie zamestnancov je pre nás veľkou prioritou, chceme o ňom hovoriť

PRservis.sk - 26. február 2021

26.2.2021 - V dobe pokračujúcej pandémie, ktorej následkom je aj sociálna izolácia ľudí, sa pre mnohých stáva téma duševného zdravia prioritou. Pre O2 je táto téma na popredných priečkach aj vo vzťahu k zamestnancom.

"O2 sa od svojho vzniku snaží vytvárať medzi zamestnancami príjemnú, pohodovú, až neformálnu a priateľskú atmosféru. Prácu vnímame ako miesto, kam má človek chodiť s radosťou. Osobne verím aj v dôležitosť atmosféry dôvery, pocitu, že človek s rôznymi problémami, neistotami, či strachom nie je sám a má sa komu zdôveriť. Práve o tomto je duševné zdravie, a naším cieľom je zamestnancom ukázať, kam sa môžu s takýmito pocitmi obrátiť, či ako identifikovať niekoho vo svojom okolí, kto s podobnými problémami bojuje," hovorí Jana Sekerová, riaditeľka People Teamu O2 Slovakia.

Aj preto sa O2 stalo jedným zo zakladajúcich členov Koalície firiem za duševné zdravie, ktorého cieľom je pod záštitou Ligy za duševné zdravie združiť firmy, ktoré sa snažia vytvoriť bezpečné prostredie, v ktorom je téma duševného zdravia zamestnancov bežnou súčasťou života.

"Na prvom podujatí Koalície sme diskutovali o tom, ako sa rozprávať s inými, ak sa necítime dobre, či má vôbec zmysel o tom hovoriť a ako takéhoto človeka vie podporiť jeho firma. Aj naďalej chceme upozorňovať na témy týkajúce sa duševného zdravia a snažiť sa o to, aby rozprávať o problémoch tohto druhu bolo považované za niečo prirodzené, čo nie je tabu," hovorí ďalej Sekerová.

O2 spolu so svojou Férovou nadáciou podporujú aj organizáciu IPčko, ktoré sa problematike duševného zdravia intenzívne venuje. Nadácia už minulý rok podporila ich  projekt stalosato.sk, ktorého cieľom je prevencia a pomoc obetiam sexuálneho násilia na internete. Na túto tému upozornil dokumentárny film "V síti".

O2 Prázdniny a 10-ročné voľno na rovnováhu pracovného a súkromného života

Operátor už od svojho začiatku kladie dôraz na balans medzi prácou a súkromným životom, ktorý vníma ako jeden z pilierov duševného zdravia a wellbeingu. Ako jedna z prvých firiem v Európe ponúka svojim zamestnancom neobmedzené platené voľno, O2 Prázdniny, a to po schválení nadriadeným a po vyčerpaní zákonnej dovolenky.

"Okrem O2 Prázdnin ešte ponúkame automaticky 10 dní voľna navyše tým našim kolegom, ktorí u nás oslávia 10 rokov. Tento rok ide o 16 ľudí, čo pri firme s počtom zamestnancov 700 nie je úplne zanedbateľné číslo a ukazuje, že máme veľa verných zamestnancov, ktorí sú s nami takmer od počiatku. Veríme, že takéto voľno poslúži na vyčistenie hlavy a úplný reset. Vidíme prínos v tom, keď sa naši ľudia vrátia oddýchnutí a plní energie, čo sa odzrkadlí aj na ich výkone," dodáva Jana Sekerová.

Informačný servis

Kategórie: Podporujeme

Výsledky hospodárenia mesta k 31.01.2021

Humenne.sk - 26. február 2021


Čerpanie rozpočtu k 31.01.2021 *.pdf

Kategórie: Samospráva

Slováci majú spoločný lovebrand: Lidl

PRservis.sk - 26. február 2021

26.2.2021 - Diskont je najobľúbenejšou značkou na Slovensku pre všetky dopytované generácie, v konkurencii 165 značiek zvíťazil vo všetkých štyroch prípadoch.

Nájsť čokoľvek čo spája ľudí bez ohľadu na pohlavie, vek či región nie je vôbec jednoduché. Všetky generácie Slovákov však majú spoločného obľúbenca a je ním Lidl, ktorý si zvolili za svoju najobľúbenejšiu značku na trhu. Diskont uspel v reprezentatívnom prieskume medzi generáciami tzv. Baby Boomers (ročníky narodenia 1955 – 1965), X (1966 – 1979), Y (1980 – 1994) aj Z (1995 – 2002)[1].  Spomedzi desiatok značiek z rôznych segmentov vybrali Lidl na prvé miesto zákazníci, ktorí preferujú overené značky, ale aj tí kladúci dôraz na kvalitu, inovácie a sebavyjadrenie.

"V oblasti maloobchodu je naprieč všetkými generáciami jednoznačným lídrom Lidl," vyplýva z reprezentatívneho prieskumu "Generácie XYZ (nielen) v období krízy", ktorý na prelome rokov realizovala na vzorke viac ako 1300 respondentov agentúra Ipsos.  Lidl s prehľadom uspel v hodnotení štrnástich obchodov s potravinami a drogériou. Diskont je navyše najobľúbenejšou značkou pre jednotlivé generácie vo všeobecnosti, teda bez ohľadu na sektory, v ktorých značky pôsobia.  Lidl za najobľúbenejšiu značku označili v konkurencii 165 ďalších firiem ľudia z najstaršej ekonomicky aktívnej generácie Baby Boomers, členovia generácie X s dospievajúcimi deťmi, generácia Y zakladajúca si rodiny a rovnako aj dospievajúca generácia Z.

"Lidl je obchodom pre všetkých, u nás si vyberie naozaj každý. Slovenskí zákazníci bez ohľadu na vek či región hľadajú v zásade to isté: kvalitu za výhodnú cenu, jednoduchý a pohodlný nákup bez zbytočného čakania. A v Lidli nájdu toto všetko pod jednou strechou,"  povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť nákupu.

Pozíciu Lidla ako najobľúbenejšej značky v rámci predajcov potravín potvrdila aj štúdia zákazníckej skúsenosti, ktorú zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku. "V Lidli sa dlhodobo snažia prinášať zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Majú vlastné značky a sezónny sortiment, ktoré sú u Slovákov mimoriadne obľúbené. Zároveň sú aktívni v oblasti spoločenskej zodpovednosti, pretože si uvedomujú dopady svojich podnikateľských aktivít na krajinu ako takú. Prostredníctvom rôznych projektov podporujú zveľaďovanie komunít po celom Slovensku, aktivizujú sa pri ochrane klímy, a tiež sa snažia podporovať slovenských dodávateľov," konštatuje štúdia. Okrem Lidlu sa v top 10 neobjavil žiadny iný potravinový reťazec.

[1] Spomenuté vekové ohraničenie generácií platí pre všeobecnú populáciu vo veku 18-65 rokov. Zber dát bol realizovaný online metodológiou CASI na reprezentatívnej vzorke 1304 respondentov počas decembra 2020 a januára 2021.

Informačný servis

Kategórie: Podporujeme

Stránky