RSS čítačka

EUROVEA CITY – nová štvrť v Bratislave

PRservis.sk - 20. júl 2018

BRATISLAVA 20. júla 2018 – Zóna v blízkosti multifunkčného objektu Eurovea na nábreží Dunaja prechádza v tomto období mimoriadne dynamickou premenou. Dokončením projektov Eurovea2 a PANORAMA CITY, a ich vzájomným prepojením, získa Bratislava novú plnohodnotnú mestskú štvrť, ktorá ju kvalitou architektúry a verejných priestorov priblíži moderným európskym metropolám. V centrálnej lokalite Bratislavy vyrastá EUROVEA CITY, ktorá má ambíciu naplniť predstavy o príjemnom živote v meste Bratislavčanov aj návštevníkov hlavného mesta.

„Projekt Eurovea považujem za jedno z najživších miest v Bratislave. Ale o tom, či je nejaké miesto obľúbené u ľudí, nerozhodujú developeri alebo vedenie mesta či odborníci, ľudia si svoje obľúbené miesta vyberajú sami. A tak sa to stalo aj v Eurovei – developer vytvoril podmienky a priestor, ale ľudia rozhodli, ako chcú tento priestor využívať,“ hovorí o atmosfére Eurovey Peter Korbačka, ktorý stojí za víziou EUROVEA CITY.

Nad tým, ako túto lokalitu rozvíjať ďalej rozmýšľam už niekoľko rokov. Našou filozofiou je, na základe skúseností z developmentu a retailu, ale aj za pomoci zahraničných odborníkov, vytvoriť kvalitný mestský priestor, ktorý si potom „osvoja“ ľudia a „zaplnia“ ho svojimi aktivitami a svojou predstavou o trávení času,“ vysvetľuje P. Korbačka.

Logo EUROVEA CITY vyjadruje dynamickú premenu „miesta na štvrť“

Dynamická premena územia sa odrazila aj vo vizuálnej identite. Jednotlivé súčasti budúcej štvrte, ktoré budú mať aj vlastné vizuálne stvárnenie, bude odteraz prepájať spoločná identita EUROVEA CITY. Tá vychádza z toho, že miesto na Dunaji, ktoré bolo donedávna vnímané najmä ako jedinečný priestor pre nákupy a zábavu, vyrástlo až na mesto s plnohodnotnou zónou pre mestský život. Zelené parky, nábrežie, integrovaná doprava, ulice naplnené kultúrou, a tiež mnohé administratívne budovy pre profesionálny rast dotvárajú jej samostatný mestský charakter. Zóna Eurovea tým nadobudne úplne nový rozmer a zaslúži si prívlastok CITY. Nové logo je inšpirované pôvodnou ideou rovnomerných farebných objektov, ale dostalo štylizovanejšiu formu. Reflektuje tým novovzniknutú mestskú oblasť a tvarom akoby kopíruje panorámu budov na brehu Dunaja.

EUROVEA CITY v číslach

EUROVEA CITY predstavuje nábrežnú štvrť, ktorej súčasťou sú existujúce projekty Eurovea, Tower 115 a PANORAMA CITY a po dokončení sa do nej zapoja aj Eurovea2 a všetky administratívne budovy PANORAMA BUSINESS. Po dokončení pribudnú nielen byty, kancelárie a obchody, ale aj kongresové priestory, ďalšie dve námestia, parky a otvorené športoviská. Dominantou štvrte by mal byť vôbec prvý mrakodrap na Slovensku a ak sa naplní predložená vízia, celú štvrť prepojí so zvyškom mesta električka.

Po dokončení a prepojení všetkých projektov bude administratíva tvoriť cca 285 000 m2, počet bytov dosiahne 1 470, 95 000 m2 budú tvoriť obchodné prevádzky a kongresové priestory ponúknu 8 500 m2. Celá zóna bude mať v budúcnosti asi 3 000 rezidentov, 40 000 pracujúcich a očakáva sa, že denne ju navštívi 65 000 ľudí. Dôležitými subjektami a „susedmi“ v zóne sú aj Slovenské národné divadlo, ktoré plní významnú kultúrnu funkciu, Galéria Slovenskej výtvarnej únie ale aj prítomnosť viacerých štátnych inštitúcií.

Eurovea je už dnes viac ako nákupné centrum

Eurovea sa za osem rokov stala najprestížnejším nákupným bulvárom Bratislavy. „Kľúčovým faktorom úspechu je samozrejme štruktúra nájomníkov, ktorá musí zohľadňovať jedinečnú pozíciu v centre mesta, a preto sa Eurovea stala „high street“ Bratislavy s vlajkovými loďami prestížnych značiek,“ hovorí Oľga Hammer, PR a marketingová manažérka Eurovea. Zo značiek, ktoré majú unikátne zastúpenie na Slovensku zatiaľ iba v Eurovea, možno spomenúť Armani Exange, Baldinini, BCBGMAXAZRIA, Guess Jeans, Luisa Spagnoli, Pinko, Penny Black, Trussardi Jeans, TWIN-SET by Simona Barbieri, Weekend Max Mara, IQOS butique a Nespresso.

Denná návštevnosť Eurovea sa dnes pohybuje na úrovni 35 000 ľudí (denný priemer za rok 2017) a v decembri sa očakáva prekonanie rekordného míľniku: 100 miliónov návštevníkov od otvorenia v roku 2010. „Popri veľkej obľúbenosti u návštevníkov nás teší, že Eurovea nie je iba bežným nákupným centrom, o čom svedčí množstvo kultúrnych a športových podujatí pre verejnosť, ktoré tu organizujeme,“ vysvetľuje O. Hammer. Celkovo Eurovea hostí od 20 do 45 eventov mesačne.

Eurovea sa stala partnerom alebo poskytla priestor už mnohým neziskovým projektom a charitatívnym organizáciám, medzi inými to boli  Liga proti rakovine, Detské kardiocentrom, Deťom s rakovinou, Hodina deťom, Deň nezábudiek – Liga za duševné zdravie, Biela pastelka, Deň mnohopočetného myelómu, Beh reumatikov, Želaj si, Avon pochod, Beh pre zdravie, 5 minút pre zdravie, Modrý gombík s UNICEF, Svetový deň srdca, Červený kríž a ďalšie.

Zázemie tu našli top športové podujatia, viaceré aj s medzinárodným presahom, ako napríklad ČSOB maratón, Night run, DM run, finále slovenského turnaja v plážovom volejbale, univerzitné Majstrovstvá sveta v lezení na umelú stenu, Majstrovstvá Európy v squashi, slovenské finále 3×3 Central Europe Tour v basketbale, prebehol tu štart 4. etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, každoročne tu končí beh Štefánik trail, ďalej Slovenský pohár v karate, finále volejbalu školských tímov, Strong man – Majstrovstvá Slovenska v zdvíhaní klady a atď. Vznikajú tu fan zóny počas dôležitých športových podujatí a v zime je verejnosti k dispozícii najväčšie outdoorové klzisko v Bratislave.

Z festivalov sa tu každoročne konajú Viva Musica, Kultúrne leto, Cirkulart. Čoraz viac sa organizujú aj podujatia na popularizáciu vedy alebo vzdelávacie projekty, medzi inými European Space Expo, Vedecký veľtrh, Deň elektromobility. Z populárnych podujatí pre verejnosť možno spomenúť módny týždeň Eurovea Fashion Forward či populárnu Bielu noc.

The post EUROVEA CITY – nová štvrť v Bratislave appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

Transformácia SAV sa dá dokončiť len v súlade so zákonom

SAV.sk - 20. júl 2018
Slovenská akadémia vied prešla transformáciou na verejné výskumné inštitúcie 1. júlu 2018 podľa zákona č. 243/2017 Z. z. Právny stav, v ktorom sa jednotlivé ústavy SAV nachádzajú, je napriek tomu nejasný. Riaditelia ústavov, ako aj radoví pracovníci, sa právom pýtajú, aký je ich právny status, ktoré úkony môžu robiť. Na vyjasnenie tejto situácie Predsedníctvo SAV oslovilo právnu kanceláriu Taylor Wessing e/n/w/c, s. r. o., ohľadom identifikácie právneho stavu, v ktorom sa SAV nachádza. Sumár ...
Kategórie: Podporujeme

Letné Tornádo v Bratislave aj toto leto!

PRservis.sk - 20. júl 2018

BRATISLAVA 20. júla 2018 – Zúrivé tornádo v našich končinách našťastie často nevidíme. Jedine v Bratislavskom Lamači sa Letné Tornádo stalo už tradíciou. Bez skvelého programu v príjemnom prostredí letnej záhrady si teplé večery už mnohí nevedia ani predstaviť.

Komorná atmosféra pod holým nebom, zaujímaví hostia, pohár chladivého nápoja… Aj takto príjemne môžu Bratislavčania prežiť teplé letné večery. S originálnou myšlienkou Letného Tornáda prišlo nákupno-zábavné centrum Bory Mall, ktoré svojim návštevníkom pripravilo aj tento rok pohodové večery v sprievode dobrej hudby a umenia.

Prvý krásny večer v priestoroch záhrady zvanej Tornádo je už za nami, najbližšie sa návštevníci nákupného centra môžu tešiť na jeho latino edíciu. O hudbu v latino rytmoch sa už 26. júla postará Berco Balogh a parket rozvlní Mário Lopez Dance Company. Eleganciou a noblesou zaplaví hostí zas módna návrhárka Jana Jurčenko so svojou fashion show.

Aj ďalšie dve augustové pokračovania Letného Tornáda sa ponesú v znamení hudby a umenia. Vstup je voľný, avšak počet vstupeniek je limitovaný. Prihlásiť sa môžete na facebookovej stránke Bory Mall.

The post Letné Tornádo v Bratislave aj toto leto! appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

Enterprise Investors investuje do spoločnosti Unilink

PRservis.sk - 20. júl 2018

BRATISLAVA 20. júla 2018 – Spoločnosť Enterprise Investors, ktorá prostredníctvom Polish Enterprise Fund VII vstúpila minulý rok do CBA Slovakia oznámila kúpu podielu v spoločnosti Unilink, popredného sprostredkovateľa poistenia v Poľsku.

Enterprise Investors je jednou z najväčších private equity spoločností v strednej a východnej Európe. Fondy spoločnosti doteraz investovali 1,8 mld. eur do 142 firiem z rôznych odvetví a ukončili 127 investícií v objeme 3,7 mld. eur. Unilink je v poradí dvadsiatou investíciou Enterprise Investors v sektore finančných služieb v regióne strednej a východnej Európy.

Unilink je najväčším integrátorom v segmente multi-produktového sprostredkovania poistenia v Poľsku. Spoločnosť plánuje v tomto roku upísať poistné zmluvy v objeme približne 230 miliónov eur. Unilink spolupracuje s 10 500 poisťovacími agentmi.

Unilink prekonáva všetkých svojich konkurentov na trhu v oblasti rastu, veľkosti, prevádzkovej výkonnosti, rozvoja organizácie i strategickej vízie. Svojej rýchlorastúcej sieti spolupracujúcich agentov ponúka spoločnosť silnú a sofistikovanú platformu, ktorá im pomáha predávať produkty najlepšie vyhovujúce potrebám zákazníka,“ hovorí Dariusz Prończuk, Managing Partner Enterprise Investors zodpovedný za transakciu.

Poradcami pri transakcii boli EY Corporate Finance a Gide.

The post Enterprise Investors investuje do spoločnosti Unilink appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

Na operácie sivého zákalu už pacienti VŠZP čakať nemusia

PRservis.sk - 19. júl 2018

BRATISLAVA 19. júla 2018 – Dobrá správa pre pacientov so sivým zákalom. Na termín najčastejšej operácie na ľudskom tele, sivého zákalu, si donedávna museli počkať v priemere tri až osem mesiacov. „S celým tímom sa veľmi tešíme, že na našej bratislavskej klinike nám Všeobecná zdravotná poisťovňa umožnila preplácanie operácii neobmedzenému počtu pacientov. Vďaka tomu sa čakacia doba skrátila len na nevyhnutný čas, za ktorý sa pacient potrebuje pripraviť na zákrok,“ prezrádza primár bratislavskej Očnej kliniky NeoVízia.

Diagnostikoval vám lekár ochorenie sivého zákalu a z dôvodu limitov zdravotnej poisťovne ste sa ocitli na čakacej listine? Potom máme pre vás dobrú správu. „VŠZP nám umožnila preplácanie operácií neobmedzenému počtu pacientov. Vďaka tomu sa čas z predchádzajúcich troch až ôsmych mesiacov výrazne skracuje.  Vo väčšine prípadov už termín operácie závisí výhradne od rozhodnutia pacienta. Akonáhle si vybaví všetko potrebné vrátane voľného dňa na zákrok, môžeme ho zaradiť do programu. V číslach to môže znamenať, že termín operácie u nás dostane do štyroch až ôsmych týždňov,“ prezrádza očný chirurg a primár bratislavskej Očnej kliniky NeoVízia, MUDr. Radovan Piovarči.

Čím skôr, tým lepšie pre pacienta 

Pokrok v očnej chirurgii natoľko zlepšil podmienky pre očných chirurgov aj pre pacientov, že už dávno neplatia staré „povery“. Vrátane tej, ktorá pacienta presviedča čakať, kým sivý zákal dozrie a jemu sa výrazne zhorší videnie. „Akonáhle sa u pacienta objavia prvé príznaky slabšieho videnia charakteristické pre ochorenie sivého zákalu a vyšetrenie diagnózu potvrdí, operáciu odporúčame podstúpiť čo najskôr,“ prízvukuje MUDr. Piovarči.  Operácie sa podľa primára MUDr. Piovarčiho nemusíte báť. „Celá procedúra trvá približne pätnásť minút. Technologický pokrok spravil z operácie bezbolestný bezpečný zákrok s  rýchlym návratom do práce, rýchlym hojením a rýchlym zlepšením videnia.“

Odstráni zákal aj dioptrie súčasne

Vďaka rýchlemu technologickému pokroku môže operácia sivého zákalu zároveň odstrániť astigmatizmus, okuliare na čítanie aj tie do diaľky. Napríklad najnovšie trifokálne šošovky okrem trvalého odstránenia dioptrií na čítanie a do diaľky zabezpečujú aj nové pohodlie na strednú vzdialenosť.

Na rozdiel od Českej republiky, kde sú operácie sivého zákalu bez čakania vďaka neobmedzeným limitom poisťovní realitou už od roku 2015, sa môžu slovenskí pacienti tešiť z bonusu navyše. Slovenské zdravotné poisťovne kompletne preplatia nielen celú operáciu sivého zákalu vrátane monofokálnej šošovky, ale navyše prispievajú aj na nadštandardné  torické vnútroočné šošovky, ktoré okrem sivého zákalu zbavia pacienta aj cylindrických dioptrií, teda astigmatizmu. Naši českí susedia si ju musia kompletne zaplatiť.

Prínos aj pre storočných

Operáciu odporúča primár Piovarči aj najstarším pacientom bez ohľadu na vek. „Podstatné je, aby bola šanca, že mu zlepší videnie,“ vysvetľuje očný chirurg, ktorý operuje aj deväťdesiat či storočných pacientov. Pokiaľ vyšetrenie potvrdí, že zákrok bude pre seniora prínosom, môže mu dokonca vrátiť samostatnosť aj energiu na aktivity, na ktoré musel kvôli zhoršenému videniu musel zabudnúť. „Starší človek kvôli slabému zrazu prestáva byť samostatný. Nevie si uvariť, postarať sa sám o seba či vykonávať základné hygienické návyky. Okolie pripisuje jeho letargiu často inej príčine. Pacient však často stráca energiu aj chuť komunikovať, lebo jednoducho nevidí. Ako náhle mu počas zákroku implantujeme novú šošovku, pacient zrazu vidí, komunikuje, všetko sa zlepšuje,“ dodáva odborník.

Plôšky

Čo je sivý zákal : Sivý zákal spôsobuje prirodzené zakaľovanie vnútroočnej šošovky. Rýchlosť zakalenia je individuálna. Od počiatočných ťažkostí do úplnej slepoty môžu uplynúť roky a desaťročia. V niektorých prípadoch na to stačia mesiace. Mierny stupeň zákalu ešte nemusí ovplyvniť videnie, zmeny vo videní vôbec nemusíte postrehnúť. V pokročilom štádiu už zbadáte tieto sprievodné príznaky: citlivosť na svetlo, neostré videnie, zahmlený obraz, farby so sivožltým nádychom.

The post Na operácie sivého zákalu už pacienti VŠZP čakať nemusia appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

IKEA Spolu s vami pomáha deťom

PRservis.sk - 19. júl 2018

BRATISLAVA 19. júla 2018 – Tohtoročný projekt Spolu s vami, ktorý organizuje IKEA Bratislava, sa pomaly blíži ku koncu. IKEA prostredníctvom neho darovala viac ako 1 200 kusov nábytku piatim neziskovým organizáciám na Slovensku. Cieľom projektu Spolu s vami je podporiť organizácie, ktoré pomáhajú deťom prežiť plnohodnotné detstvo.

Výchovno-vzdelávacia činnosť pre choré deti, podpora sociálne znevýhodnených detí, poskytovanie služieb deťom odkázaným na pomoc inej osoby. To je len niekoľko z mnohých cieľov neziskových organizácií, ktoré dennodenne pracujú na tom, aby bol svet pre deti lepším miestom. Do tohto ročníka Spolu s vami nominovali členovia IKEA FAMILY 336 neziskových organizácií z celého Slovenska. Z nich vybrali zamestnanci IKEA 5 finalistov a členovia IKEA FAMILY rozhodli o ich konečnom poradí.

Toto sú víťazné organizácie:

Materská škola pri zdravotníckom zariadení v Bratislave
OZ Dobrota sv. Alžbety (špeciálna cena zamestnancov)
PRO REGION, n. o.
OZ Equity
Detský fond Slovenskej republiky – Mixklub a Mixáčik

IKEA Bratislava darovala týmto organizáciám viac ako 32 000 eur. Z toho 21 000 eur bolo vo forme nábytku a doplnkov, 2 000 eur v hotovosti získala organizácia s najväčším počtom hlasov od zamestnancov a zapojili sa aj zákazníci – z každého nákupu uskutočneného vo februári, pri ktorom sa preukázali kartou IKEA FAMILY, darovala IKEA Bratislava 10 centov. Spolu sa tak vyzbieralo 9 500 eur, ktoré sa rozdelili medzi víťazné organizácie. Okrem finančných a produktových darov zamestnanci IKEA počas dobrovoľníckych dní vo výherných organizáciách zmontovali všetok darovaný nábytok a pomohli s celkovou renováciou priestorov a ďalšími prácami.

Mgr. Zuzana Kovácsová, riaditeľka OZ Dobrota sv. Alžbety, o projekte Spolu s vami: „Sme zariadenie núdzového bývania pre týrané ženy Jozefinum. O projekte Spolu s vami nám povedal maliar, ktorý nám tu maľoval. Všetky veci, ktoré sme doteraz prijali, boli staré. To, čo sme teraz dostali od IKEA, je noblesa. Vďaka tomuto projektu smú ženy a deti zakúsiť niečo krajšie a lepšie. Veľmi sa teším hlavne za ne a za tie deti”. Ak sa chcete pozrieť, akou zmenou prešla táto organizácia, pozrite si video na www.spolusvami.sk.

Projekt sa však ešte úplne neskončil. Organizácie uvítajú pomocnú ruku počas celého roka. Môžete im pomôcť napríklad s údržbou záhrady, natrieť plot alebo pripraviť novú webovú stránku. Všetky príležitosti na pomoc nájdete na www.spolusvami.sk/prilezitosti.

Ďalší ročník projektu Spolu s vami sa spustí na jeseň 2018.

The post IKEA Spolu s vami pomáha deťom appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

Inštitút moderného spotrebiteľa zastupuje hlas spotrebiteľov využívajúcich pokrokové technológie v každodennom živote

PRservis.sk - 19. júl 2018

BRATISLAVA 19. júla 2018 – Novozaložený Inštitút moderného spotrebiteľa (Smart Consumer Institute) prináša nový pohľad na spotrebiteľskú problematiku, ktorá súvisí s rýchlym rozvojom nových technológii. Spotrebitelia  a koncoví užívatelia produktov a služieb sú každodenne konfrontovaní so zavádzaním inovácii v každej oblasti života, čo vyžaduje ich neustále adaptovanie sa na nové produkty a služby. Nové technológie a procesy zásadným a nezvratným spôsobom transformujú aj tradičné odvetvia, akými sú napríklad doprava, zdravotníctvo, finančné služby, potraviny, energetika, drogistický a iný spotrebný tovar. Inštitút má za ciel sa primárne venovať témam spojením s využívaním internetu a moderných technológií, ktoré súvisia aj so zdieľanou ekonomikou, digitálnymi službami a inovatívnymi „smart“ riešeniami. Podľa Michala Kardoša, riaditeľa inštitútu, je práve v tejto oblasti na Slovensku veľmi veľký deficit a cieľom inštitútu je prispieť k väčšej ochrane a najmä objektívnej informovanosti slovenských spotrebiteľov.

Inštitút ma však za ciel venovať pozornosť aj aktuálnym témam, ktoré sú spojené s tradičnými odvetviami,  akými sú  problematika duálnej kvality potravín a výrobkov, či moderne spôsoby dopravy v mestách.

Inštitút má vo svojej DNA 3 hlavne piliere. Prvým je edukačný, ktorý vychádza z premisy, že spotrebiteľ dokáže robiť správne a jemu prospešné rozhodnutia len za predpokladu, že ma dostatok objektívnych informácii. Cieľom inštitútu je zvyšovať povedomie spotrebiteľov, a tým zvyšovať aj ich ochranu

Druhým pilierom je partnerský prístup. Štát dokáže prijímať správne rozhodnutia pre všetkých občanov len za predpokladu, že sa bude v procese prípravy zákonov vo väčšej miere prihliadať aj na záujmy spotrebiteľov. Cieľom je teda zastupovať záujmy spotrebiteľov a byť konštruktívnym partnerom pre inštitúcie na Slovensku i v Bruseli.

Tretím pilierom je analytický prístup, ktorý inštitútu umožní lepšie pochopiť a interpretovať podstatu komplexných situácii a problémov. Cieľom inštitútu je využívať analytické kapacity a prostredníctvom výstupov prispievať k verejnej debate na dôležité témy, ktoré sa týkajú spotrebiteľov.

„Chceme aby Slovensko držalo krok v rámci zoskupenia najrozvinutejších krajín sveta. To, že sme súčasťou tohto zoskupenia automaticky neznamená, že aj slovenský spotrebiteľ bude správne informovaný a bude mu umožnené využívať dostupné moderné technológie. Je našou ambíciou to zmeniť“ zdôrazňuje Michal Kardoš.

Michal Kardoš, riaditeľ Inštitútu moderného spotrebiteľa (Smart Consumer Institute)

Michal Kardoš vystupuje ako odborník na podnikateľské prostredie, legislatívu či komunikáciu s orgánmi štátnej a verejnej správy. Svoju expertízu nadobudol pôsobením vo verejnej správe ako  odborník na podporu slovenských firiem v zahraničí v rámci organizácie SARIO, kde viedol odbor podpory exportu a v etablovaných organizáciách tretieho sektora ako Americká obchodná komora v SR, kde bol zodpovedný za vzťahy s vládou. Aktívne spolupracoval so súkromným sektorom v oblasti verejných politik v rôznych sektoroch v SR a na úrovni Európskej únie. Michal Kardoš študoval medzinárodné vzťahy na Ekonomickej univerzite v Bratislave a ekonómiu na Univerzite v Oxfore. Tiež absolvoval študijné pobyty vo Francúzsku, Rusku a na Islande.

V poslednom období sa aktívne venoval najmä oblastiam podpory podnikania, inovácií a startupov. Vzhľadom na silný prienik s problematikou pozitívnej orientácie na zákazníka, svoje nadobudnuté know-how sa rozhodol zúročiť v projekte Inštitútu moderného spotrebiteľa. Michal Kardoš má záujem zastupovať hlas spotrebiteľov využívajúcich moderné a pokrokové technológie v každodennom živote.

The post Inštitút moderného spotrebiteľa zastupuje hlas spotrebiteľov využívajúcich pokrokové technológie v každodennom živote appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel

PRservis.sk - 19. júl 2018

BRATISLAVA 19. júla 2018 – Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku za uplynulých šesť mesiacov bola Škoda Octavia.

V rámci skupiny AURES Holdings, ktorá prevádzkuje 44 autocentier AAA AUTO v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku a v Poľsku, si v tomto roku zákazníci odviezli už 40 912 vozidiel. Skupina v rámci výkupu a predaja v minulom polroku dosiahla historický počet 2,1 milióna zákazníkov. Najpopulárnejším ojazdeným vozidlom v tuzemsku bola od januára do konca júna Škoda Octavia. Skupina tiež zaznamenala rast záujmu o vozidlá s automatickou prevodovkou a automobily SUV.

„Záujem zákazníkov o vozidlá z AAA AUTO, Mototechny a Auto Diskontu bol v prvej polovici roka veľmi vysoký. O tom svedčí aj fakt, že sme v tomto období v skupine dosiahli zatiaľ najvyšší počet predaných áut v prvej polovici roka v histórii, a to takmer 41 000. Jún bol tiež so 7 400 predanými vozidlami našim najsilnejším mesiacom za posledných 10 rokov. V tomto mesiaci padol rovnaký rekord s 1 715 predanými autami aj na Slovensku. Verím, že okrem pozitívneho vývoja celého trhu ojazdených vozidiel, sa na vysokom záujem zákazníkov významnou mierou podieľal aj pozitívny vplyv inovácií, ktoré sú v tomto roku hlavným smerom rozvoja našich služieb a produktov pre zákazníkov naprieč skupinou a vo všetkých segmentoch,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka AURES Holdings, prevádzkovateľa autocentier AAA AUTO.

V Českej republike a na Slovensku dosahuje podiel predaných vozidiel v Mototechne, ako v najinovatívnejšej značke skupiny, takmer 20 % z celkového počtu. „Rastúci záujem zákazníkov o zánovné vozidlá z Mototechny potvrdzuje správnosť našej stratégie venovať sa vo väčšej miere rozvoju tejto značky. V podpore Mototechny budeme aj naďalej pokračovať,“  uviedla Karolína Topolová.

Nejpredávanejšie vozidlá v sieti AAA AUTO v I. polroku 2018

Slovensko
ČR
Maďarsko
Poľsko

1.
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Opel Astra
Opel Astra

2.
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Suzuki Swift
Škoda Octavia

3.
VW Passat
VW Passat
Ford Focus
Ford Focus

4.
VW Golf
Hyundai i30
Škoda Octavia
Škoda Fabia

5.
Opel Astra
Škoda Superb
VW Passat
VW Golf

6.
Škoda Superb
VW Golf
Suzuki Ignis
Renault Megane

7.
Ford Focus
Ford Focus
Ford Mondeo
Renault Clio

8.
KIA Ceed
Ford Mondeo
Opel Corsa
Ford Mondeo

9.
KIA Sportage
Škoda Yeti
VW Golf
VW Passat

10.
Renault Megane
KIA Ceed
Ford Fiesta
Hyundai i30

Trendy roku 2018

Za prvých šesť mesiacov roku 2018 skupina zaznamenala vo všetkých krajinách zvýšenie záujmu o vozidlá s automatickou prevodovkou, na Slovensku medziročne oproti  rovnakému obdobiu roku 2017 zhruba o 25 %. Z hľadiska typov vozidiel rastie vo všetkých krajinách záujem o SUV, na Slovensku  medziročne takmer o tretinu, v Poľsku dokonca o 45 %.

Poznámka: Údaje o počtoch predaných vozidiel v tejto správe sa môžu v celoročných súhrnoch  mierne líšiť.

The post Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel appeared first on PR servis.

Kategórie: Podporujeme

SAV s najvyššou dôveryhodnosťou

SAV.sk - 19. júl 2018
Reprezentatívny výskum agentúry Focus potvrdil, že SAV je stále  najdôveryhodnejšou inštitúciou na Slovensku. Až 71% opýtaných odpovedalo, že SAV-ke skôr, alebo úplne dôveruje. Iba 5,2% respondentov odpovedalo, že akadémií vôbec nedôveruje, čo je najmenej prejavenej nedôvery spomedzi štrnástich verejných skúmaných inštitúcií. „Tieto čísla nás veľmi potešili. Možno sú aj dôsledkom toho, že akadémia prešla v roku 2016 objektívnym medzinárodným hodnotiacim ...
Kategórie: Podporujeme

Lojalita a protest v českej a slovenskej spoločnosti

SAV.sk - 19. júl 2018
Objasniť viaceré otázky týkajúce sa stability a zmien v hodnotách obyvateľov Českej a Slovenskej republiky v posledných troch desaťročiach má medzinárodná konferencia Lojalita a protest v českej a slovenskej spoločnosti v perspektíve výskumu hodnôt. Uskutoční sa 4. – 5. októbra 2018 v Malom kongresovom centre SAV v Bratislave. Konferenciu organizuje Sociologický ústav SAV, Ústav populačných štúdií FSS Masarykovej univerzity, Friedrich Ebert Stiftung a sekcia metodológie Slovenskej sociologickej spoločnosti pri SAV. Záujemcovia sa ešte stále môžu prihlasovať. Podľa ...
Kategórie: Podporujeme

Našiel sa psík

Cachtice.sk - 19. júl 2018
Dňa 18.7.2018 sa našiel tento psík. Majiteľ si ho môže vyzdvihnúť na obecnom úrade v Čachticiach. Bližšie informácie o prípadnom majiteľovi nám môžete poskytnúť na tel. čísle 032/74 010 17 príp. 032/74 010 13.
Kategórie: Samospráva

Pri transformácii SAV sa stráca zamestnanec

SAV.sk - 19. júl 2018
Dňa 18. júla 2018 sa konalo mimoriadne zasadnutie Rady predsedov odborových organizácií Odborového zväzu pracovníkov SAV. Dôvodom tohto zasadnutia bola komplikovaná situácia, ktorá súvisí s transformáciou SAV na verejné výskumné inštitúcie a s chýbajúcou registráciou organizácií SAV do registra v. v. i., čo má priamy dosah na pracovnoprávne vzťahy pracovníkov SAV. Na zasadnutí bolo vydané stanovisko rady predsedov k danej situácii: Súčasná situácia v súvislosti s transformáciou ...
Kategórie: Podporujeme

Stránky