PARKSIDE spúšťa kampaň s Arnoldom Schwarzeneggerom
Arnold Schwarzenegger je novou tvárou značky PARKSIDE. So sloganom “Máš na to!” motivuje domácich majstrov a majsterky v televízii a na sociálnych sieťach, keď sa v reklame PARKSIDE delí o svoje tajomstvo úspechu.
Zo železničnej stanice v Novej Bani sa po troch kilometroch dostanete pod Rozhľadňu Háj peši za trištvrte hodiny a autom za sedem minút. Veža sa nachádza v nadmorskej výške 625m nad morom a je súčasťou náučného chodníka Zvonička, ktorý patrí medzi najkrajšie vyhliadkové lokality v okolí.
Talentované deti a mladí ľudia, zameraní na vedu, umenie a šport, majú šancu získať finančnú podporu z grantového programu Talenty Novej Európy, ktorý už desiaty rok realizujú akciová spoločnosť SLOVNAFT a Stredoeurópska nadácia. Záujemcovia môžu posielať prihlášky do 22. októbra 2016. O najúspešnejších z nich, ktorí si rozdelia spolu sumu 66 000 eur, rozhodne odborná porota.
Ako nezávislý občiansky kandidát chce v nadchádzajúcich komunálnych voľbách na post starostu mestskej časti Bratislava – Staré Mesto kandidovať dlhoročný šéfredaktor